Menu

Αναλύοντας το μενού της εφαρμογής, θα διαπιστώσετε ότι έχετε τις παρακάτω δυνατότητες:

Υποχρεώσεις

  • Λίστα Υποχρεώσεων: Με μερικά κλικ, δείτε τις υποχρεώσεις των πελατών σας, εκδώστε αποδείξεις παραλαβής χρημάτων, στείλτε μαζικές ενημερώσεις υποχρεώσεων, ανοίξτε νέα ρύθμιση οφειλών προς παρακολούθηση.
  • Υποχρεώσεις προς πληρωμή: Δείτε το σύνολο των χρημάτων που έχετε παραλάβει, ανά υποχρέωση και ανά πελάτη και προγραμματίστε καλύτερα την αποπληρωμή τους δημιουργώντας λίστες πληρωμών.
  • Λίστα Πληρωμών: Δείτε ποιες λίστες πληρωμών εκκρεμούν, για να μην σας ξεφύγει ούτε μία πληρωμή.

Μαζικές Καταχωρήσεις

  • Μαζικές καταχωρήσεις ανά πελάτη: Επιλέξτε τον πελάτη σας για τον οποίον έχετε ετοιμάσει τις υποχρεώσεις του, ενημερώστε την εφαρμογή και στείλετε άμεσα και αυτόματα ενημέρωση με αποστολή με sms και e-mail.
  • Μαζικές καταχωρήσεις υποχρεώσεων ανά υποχρέωση: Επιλέξτε την υποχρέωση που έχετε ετοιμάσει, ανακτήστε αυτόματα τους πελάτες που έχετε συνδέσει μ' αυτούς και απλά προσθέσετε ποσό και ταυτότητα πληρωμής όπου απαιτείται. Η αποστολή ενημέρωσης είναι απλά θέμα επιλογής.

Συμφωνητικά*

Τιμολογήστε αυτόματα τους πελάτες σας, παρακολουθήστε τις απαιτήσεις σας και δημιουργήστε ή τροποποιήστε αυτόματα τα μεταξύ σας συμφωνητικά.

Επικοινωνίες

  • Μαζικές Ενημερώσεις: Πληροφορηθείτε εκ νέου για τις ενημερωτικές αποστολές υποχρεώσεων των πελατών σας που έχετε ήδη αποστείλει.
  • Μαζικές Αποστολές: Στείλτε αυτόματα και μαζικά ή μεμονωμένα, ενημερώσεις οποιασδήποτε μορφής στους πελάτες σας.
  • Εορτολόγιο – Μηνύματα εορτών: Ορίστε είδος μηνύματος στα μηνύματα και ημερομηνία αποστολής τους σε πελάτες στο εορτολόγιο. Κάθε έτος στην ημερομηνία αυτή, η εφαρμογή θα θυμάται για λογαριασμό σας την αποστολή των ευχών.
  • Αποστολή αποτελεσμάτων: Με τρόπο συνοπτικό και πολύ γρήγορο, στείλετε στους πελάτες σας τα βασικά μεγέθη των επιχειρήσεών τους.
  • Αρχείο επικοινωνιών: Παρακολουθήστε ανά χρήστη και πελάτη την κάθε μορφής επικοινωνία που έχει γίνει μέσα από την εφαρμογή και αυξήστε σε υψηλότερο βαθμό το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών του γραφείου σας.

Έλεγχος

  • Έλεγχος Υποχρεώσεων: Με απλά βήματα, δείτε ποιες υποχρεώσεις και σε ποιους πελάτες δεν έχετε εκδώσει ακόμη και προγραμματίστε καλύτερα τις εργασίες του γραφείου.
  • Έλεγχος Δηλώσεων: Μαζί με τον έλεγχο των υποχρεώσεων, αποτελεί τον θεματοφύλακα της εύρυθμης λειτουργίας του γραφείου, αφού σας επιτρέπει να μην ξεχνάτε δηλώσεις που δεν έχουν υποβληθεί.
  • Έλεγχος Αποδείξεων: Δείτε τις αποδείξεις παραλαβής χρημάτων που έχετε εκδώσει στους πελάτες σας.

Χρήστες

  • Διαχείριση Πελατών: Ανοίξτε τους πελάτες σας, επιχειρήσεις ή ιδιώτες και τροποποιήστε τα στοιχεία τους στο μέλλον αν αυτό είναι αναγκαίο.
  • Διαχείριση Συνεργατών/Προσωπικού: Δημιουργήστε τους χρήστες που θα διαχειρίζονται την εφαρμογή.

Εργασίες

  • Αρχείο Εργασιών: Παρακολουθήστε όποιες από τις εργασίες του γραφείου απαιτούν συνεχή παρακολούθηση και ενημερωθείτε για την εξέλιξη αυτών από οποιονδήποτε συνεργάτη σας. Για οποιαδήποτε ενέργεια από οποιονδήποτε συνεργάτη, μπορείτε να επιλέξετε την αυτόματη αποστολή ενημέρωσης με μέιλ ή sms σε συνεργάτες ή στον ίδιο τον πελάτη και ξεγνοιάστε από την υποχρέωση ενημέρωσης των εμπλεκομένων.
  • Είδη – Χαρακτηρισμοί και Τοποθεσίες εργασιών: Ορίστε τις παραμέτρους των εργασιών με βάση τις οποίες επιθυμείτε να τις παρακολουθείτε.

Παράμετροι

  • Παράμετροι λογιστηρίου: Ορίστε τα βασικά στοιχεία του γραφείου σας, το συμφωνητικό συνεργασίας με τους πελάτες σας, τα στοιχεία σύνδεσης με την πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων κλπ.
  • Τύποι Υποχρεώσεων/Δηλώσεων: Ορίστε τις υποχρεώσεις ή τις δηλώσεις που θέλετε να παρακολουθείτε και συνδέστε τις με τους πελάτες σας.

Βοήθεια

Επικοινωνήστε με τους διαχειριστές της εφαρμογής και ζητήστε υποστήριξη ή προτείνετε τις δικές σας ιδέες για μελλοντικές αναβαθμίσεις στις δυνατότητές της. Οι προτάσεις σας αξιολογούνται και επιλέγονται για να συμπεριληφθούν σε νέες εκδόσεις της εφαρμογής.

*Το μενού «Συμφωνητικά» βρίσκεται υπό διαμόρφωση για να ενσωματωθεί σε αυτό η αυτόματη τιμολόγηση των υπηρεσιών του γραφείου με βάση τις συμφωνηθείσες τιμές στα συμφωνητικά.

Επιπλέον, νέες δυνατότητες βρίσκονται ήδη υπό κατασκευή και αναμένονται να ολοκληρωθούν σταδιακά στο άμεσο μέλλον. Έτσι, σε λίγο καιρό θα μπορείτε να απολαμβάνετε τις δυνατότητες:

  • Ηλεκτρονικό και φυσικό αρχείο: Θα μπορείτε να προβάλετε αρχεία στους πελάτες σας (βιβλία, δηλώσεις κλπ) μέσα από την ιστοσελίδα σας, όπως επίσης και να ορίσετε σημεία φυσικού αρχείου στο γραφείο σας όπου αποθηκεύετε έγγραφα πελατών σας, για να τα ανακτάτε άμεσα και χωρίς να εξαρτάστε από τη ...μνήμη κανενός.
  • Διαχείριση Εξωτερικών Εργασιών: Θα μπορείτε να προγραμματίσετε τη ροή των εξωτερικών εργασιών με παραμετροποίηση στα μέτρα σας.
  • Διαχείριση ραντεβού: Θα μπορείτε να διαχειριστείτε τα ραντεβού σας με τους πελάτες σας, τα οποία και θα κλείνονται μέσα από την ιστοσελίδα σας απ' ευθείας από τους πελάτες σας. Εσείς θα επιβεβαιώνετε μόνο το γεγονός και η εφαρμογή θα αναλαμβάνει τα υπόλοιπα (Υπενθύμιση σε εσάς και πελάτη, αναβολή σε άλλη διαθέσιμη ημερομηνία κλπ).
  • Αυτόματα παραγωγή υπεύθυνων δηλώσεων & εξουσιοδοτήσεων: Με προεπιλεγμένα κείμενα εξουσιοδοτήσεων ή δηλώσεων, θα επιλέγετε πελάτη και συνεργάτη και η εξουσιοδότηση θα εμφανίζεται για εκτύπωση ή αποστολή με μέιλ.
  • Διαχείριση ταμείου γραφείου: Θα μπορείτε να παρακολουθείτε τη συνολική ταμειακή διαχείριση για κάθε είδους παραλαβή ή παράδοση χρημάτων από το γραφείο.

Η SyncSmart, παρακολουθώντας τις εξελίξεις, δεσμεύεται για την συνεχή αναβάθμιση και προσθήκη δυνατοτήτων στην εφαρμογή προκειμένου αυτή να παραμείνει ως ο πιστότερος σύμμαχος του λογιστή στον διαρκή αγώνα του για έγκυρη και έγκαιρη υποστήριξη των πελατών του.

Η Περιοδική Εργασία Cron ξεκινά